2016. december 11. - Árpád
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom
DXN termékek Az örök szerelem lakatja
Női Portál
2016. december 11. - Árpád
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom

Fórum

Hirdetés

Gyorskeresés

Keresés a topic-címek között:
Keresés a hozzászólók között:
Vissza a fórum nyitólapra Hozzászólások időrendben Legfrissebb legfelül Hozzáadás a kedvencekhez
Szex, szerelem » tanár-diák-szerelem (227 hsz.) Új hozzászólás
Tudnivalók Kedvenc témáim Topic indítása
«« elejére « előző következő » végére »»
KicsiDrága (Topikindító) 2008-01-19 23:01:59 Válasz erre
Sziasztok!

Egyetemista hallgató vagyok,és beleszerettem a tanáromba!Bajban vagyok? Kérlek,segítsetek,mit tegyek (azt ne mondjátok,h felejtsem el!),esetleg ha van nektek is hasonló történetetek,kérlek,osszátok meg velem!
MarilynMon 2016-04-15 10:09:54 Válasz erre

Ha ez középiskolában történik meg, csak nevethetek rajta, mert kedves 15 évesek, a tojás héja még rajt van a fejeteken; ha viszont egyetemen – az már egy picit reálisabb, de veszélyes is lehet a tanár állását illetően…

anonymy 2016-01-03 21:18:08 Válasz erre

sziasztok
15 éves vagy és 27 éves a barátom. abban az általános pedasszisztens, ahova jártam. akkor kezdett nálunk dolgozni, mikor én voltam 8.-os. fél éve vagyunk együtt, igazából eleinte csak barátok voltunk, utána nagyon jó barátok, tényleg mindent meg udtunk beszélni a másikkal. majd ballagás után összejöttünk. én igazából azért írnék, mert nekem erről a szüleim, se az övé nem tudnak, csak a legjobb barátok mindkettőnk részéről. félek elmondani a szüleimnek, nem tudom mit fognak reagálni. az én ismerőseim nem igen a legjobb reakciót mutatták, eléggé lenéztek emiatt, igaz mikor megismerték megváltozott a véleményük, de nem tudom mit csináljak.....előre is köszönöm a segítséget.

kergabi 2015-08-30 22:19:24 Válasz erre

Egyetemen nem ciki, egy-két félév és már nem okoz gondot, ha már túl vagy a kurzusán. Kitartás!

Honeybunch12 2014-03-18 20:08:40 Válasz erre