KÖZÉRZET

Rizs, vaj és társai, melyektől nagyobb lesz a hasad! - Hízol vagy puffadsz tőlük

Sokan álmodoznak lapos és izmos hasról. Mégis gyakran előfordul, hogy erőfeszítésink ellenére a zsírpárnák árulkodóan kikandikálnak a ruhánk alól. Néhány esetben az edzés és a diéta sem segít megállítani a has növekedését. Lássuk, mi ennek az oka!

Rengeteg tényező befolyásolja ezt a folyamatot, például egy magas cukor tartalmú diéta, beleértve a gyümölcsleveket és szénsavas üdítőket, vagy transzzsírsavakat tartalmazó ételek, melyek biztos utat jelentenek a hasi zsírszövetek lerakódásához. A genetikai adottságok is fontos szerepet játszanak. A tudósok szerint néhány öröklött tulajdonság jelentős hatással van az anyagcserére, az étkezési szokásokra és az elhízással kapcsolatos betegségek kialakulására. Ezenkívül a zsír felhalmozódásának az oka lehet az alvás hiánya, a dohányzás, a stressz, az alkoholfogyasztás, a természetes bélflóra egyensúlyának felborulása, a korral kapcsolatos változások, a menopauza és a fizikai aktivitás hiánya.

Az első dolog a zsír elleni küzdelemben (a kezelőorvossal történt kötelező konzultáció mellett) az étrend módosítása. Nézd végig a következő listát olyan ételekből, melyek a hasi hízásért lehetnek felelősek.
 

1. Fehér lisztből vagy rizsből készült ételek

Ezek az ételek magas szénhidráttartalommal rendelkeznek, melyek gyors felszívódásúak és zsírként raktározódnak el. Ide tartoznak a tészták, a sütemények, más fehér lisztes termékek és a fehér rizs. Nem kell azonban teljesen kiiktatnod ezeket, csak cseréld teljes kiőrlésű lisztből vagy barna rizsből készült ételekre.
 

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL