REJTÉLY-MISZTIKA

A 9 éve eltűnt szellemhajó egyszer csak felbukkant – Thrillerbe illő képek!

A 2009-ben eltűnt a hajóról azt hitték, hogy elveszett a Csendes-óceánon kilenc évvel ezelőtt, erre mit ad Isten, a múlt héten hirtelen megjelent a semmiből az Indiai-óceánon. Ez azért több, mint hátborzongató…

Szóval, a Csendes-óceánon 2009-ben elveszett hajó 2018-ban titokzatos körülmények között újra megjelent, de ezúttal az Indiai-óceánon. Az emberek találóan szellemhajóknak hívják. Természetesen máris szárnyra kaptak a vadnál is vadabb spekulációk.

A hajót legutóbb Tajvani partvidéken látták 2009-ben és akkor még az indonéz zászlót lobogott rajta. Tajvannal hajózott, de a kilencven évvel ezelőtt megszűnt a kapcsolat a hajóval. A tengerparti országok hatóságai úgy vélték, hogy a hajó elveszett a hatalmas óceánon.

De a Sam Ratulangi PB 1600 nevű hajó augusztus 30-án hirtelen újra megjelent Mianmarban az Indiai-óceánon. Néhány halász látta meg először a mianmari faluból Thama Seitta-ból. A halászok látták, hogy a hajó egy homokpadon fekszik, mintegy 11 km-re a parttól.

A halászok beléptek a szellemhajóba, de senkit sem találtak fedélzeten. A hajó üres volt. Tájékoztatták a parti őrséget, akik a mianmari haditengerészettel együtt megvizsgálták a hajót, de fogalmuk sincs arról hol járt, és hogy kerül elő.

„A hajón nem találtak személyzetet vagy rakományt, meglepő módon, ahogy az is az, hogy egy ilyen nagy hajó felbukkant a vizeinken." - mondta a Myanmar Times-nak idézve U Ne Win Yangon, egy mianmari parlamenti képviselő.

A cikkben a Mianmari Tengerészek Független Szövetségének főtitkára is megszólalt, U Aung Kyaw Linn, aki szerint a hajó még mindig működőképes állapotban volt. Linn azt mondta: „Véleményem szerint a hajót a közelmúltban hagyták el: kell lennie egy oknak (miért volt elhagyva)."

A jelentések szerint a szellemhajó 177,35 méter hosszú és 27,91 méter széles. A konténer súlya 26.510 tonna, és 2001-ben épült.

Más mianmari jelentések szerint a szellemhajó titokzatos megjelenése megoldódott. Ezek a jelentések azt állítják, hogy a hajót a bangladesi Chittagong-i kikötőben egy hajógyárban kellett leszerelni. A hajó elszakadt a gyártól és Mianmar felé sodródott.


Azonban nem volt magyarázat arra vonatkozóan, hogy ez a hajó, amely 2009-ben elveszett a tajvani partvidékén, hogy került egy chittagongi hajógyárba Bangladesben. A szellemhajó rejtélye még mindig megoldatlan.

Érdekes módon sok csónakot és hajót találtak az ázsiai vizekben. Néhány teljesen üres volt, míg némelyikben holttesteket találtak. 2015-ben 11 fából készült kisebb halászhajóra bukkantak a Japán-tengeren. Néhány hajó üres volt és megsérült, míg másban akár húsz halott is volt, vagyis a Sam Ratulangi PB 1600 szellemhajó esete nem egyedülálló. A halászhajókkal kapcsolatban egyesek szerint az lehet a válasz, hogy az észak-koreai rezsim egyre nagyobb igényei arra kényszerítették a legénységeket, hogy a halak felkutatásával veszélyeztessék az életüket.
 

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL