FOGYÓKÚRA

6 tipp, hogy a feneked kerekebb és a csípőd szélesebb legyen

Ne feledd, hogy az vagy, amit megeszel, szóval, ha formás feneket szeretnél, akkor az edzés mellett a táplálkozásra is oda kell ügyelned. Most megmutatunk neked pár trükköt, hogyan lehet a feneked kerekebb és a csípőd formásabb.

.

Gyakorlatok


Ne feledd, hogy edzés nélkül nem jönnek az eredmények, ráadásul formásodsz is. Az edzésprogram foglalja magába a különböző gyakorlatokat, mint például guggolás, „fenék híd” és kitöréseket.


Kitörések


Állj terpeszbe a csípő szélességéhez mérten. Tegyél egy nagy lépést előre, a sarkadat tartsd egyenesen és lassan engedd le a testedet úgy, mindkét térded legyen behajlítva. Ne felejtsd el egyenesen tartani a hátadat és a felsőtestedet, és ne hajlítsd be jobban a térdedet, mint 90 fok. Ezután ismételd meg a másik lábaddal is.


„Fenék híd”


Feküdj hanyatt. Helyezd a karjaidat oldalra, és hajlítsd be a térdedet. A lábaidat a váll szélességének megfelelően helyezd el. A sarkadat a földre nyomva, emeld fel a csípődet a padlóról, és feszítsd össze a fenekedet, miközben a hátad egyenesen tartod. Lélegezz ki, mikor a gyakorlat e részét végzed, és tartsd így magad néhány másodpercig. Lélegezz be, ahogy lassan visszaereszkedsz az eredeti helyzetbe.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL