FOGYÓKÚRA

9 egyszerű szokás azért, hogy laposabb hassal ébredj

Az eredményeket látva bizony kulcskérdés az, hogy mennyiben törekszel a lapos és feszes hasra. Érdemes az alábbi 9 szokást beiktatnod a napi rutinodba, így karcsúbban és energiadúsabban ébredhetsz másnap reggel!

.

 

2. Végezz legalább 8 perc testmozgást


Ahhoz, hogy átmozgasd az egész testedet, mindössze 8 perc is elég naponta. Ha lefekvés előtt csinálod, akkor karcsúbban ébredsz másnap, és ha minden nap megteszed ezt, megszabadulhatsz a feleslegtől is.


Súlyzózás: állj terpeszbe, vállszélességben. Helyezd a súlyzót a vállaidra, aztán ereszkedj le, amíg a térded behajlik és a csípőd is, a combod pedig párhuzamos a padlóval. Ezután a sarkaidra helyezve a súlyt, guggolj le és aztán emelkedj fel. Ismételd meg ezt a gyakorlatot, ahányszor csak tudod. Ha elfáradsz, tarts 20-30 másodperc szünetet. Csináld egészen 8 percig a gyakorlatot.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL