FOGYÓKÚRA

Álmodj szépeket, és közben dobd le a kilókat! - 9 dolog, mely alvás közben is segíti a fogyást

Minden ember egyetért abban, hogy a rendszeres testmozgás a legjobb módja annak, hogy leadd a súlyfölösleget és egészséges lehess. Ám alakítottál-e ki megfelelő napi rutint? Odafigyelsz-e a napi alvásodra? Ismerd meg azt a néhány dolgot, amelyek segítségével akkor is fogyni fogsz, amikor éppen alszol!

.


 

 

 

 

Száműzd az elektronikai berendezéseket a hálószobából


Egy Harvard Egyetemen végzett kutatás szerint a számítógépek és a mobiltelefonok által kibocsátott rövid hullámhosszú, kék fény nem teszi lehetővé az alvást segítő hormon, a melatonin termelését. Egy másik, szingapúri tanulmány szerint a sokáig tartó esti televíziózás a szervezetben magasabb trigliceridszintet eredményez (ez pedig diabéteszt okozhat) illetve alacsonyabb adiponektinszintet (amely a glükózszintet és zsírsavszintet szabályozó fehérjékhez szükséges).

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL