KÖZÉRZET

5 népszerű élelmiszer, amitől olyan lesz a hasad, mint egy lufi

A zsigeri zsírok a máj, a hasnyálmirigy és a belek között helyezkednek el. A bőr alatt található természetes zsírtól eltérően, szerepet játszanak a hormonháztartásunk egyensúlyában, és a 2. típusú cukorbetegség, a szívbetegség és a pajzsmirigyproblémák kockázatának megnövekedésében. Ha arra gyanakszol, hogy túl sok zsigeri zsírod van, konzultálj az orvosoddal.

Van néhány sokak által kedvelt élelmiszer, melyek túlzott fogyasztása szabályosan táptalaja a zsigeri zsírok kialakulásának. Nézzük, melyek ezek!

1. Fruktóz

Az üdítőket és a legtöbb édességet, amelyet a szupermarketben kapunk, finomított cukrokkal és/vagy fruktózzal tömik tele. Például a legtöbb kereskedelemben kapható lekvárban a gyümölcstartalom megőrzése céljából van ennyi cukor - a modern lekvárok akár 60%-ban tartalmazhatnak édesítőket is. Az Egészségügyi Világszervezet azt javasolja, hogy napi legfeljebb 50 gramm cukrot fogyassz, ami kevesebb, mint egy üveg kóla elfogyasztásával egyenlő.

 

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL