KÖZÉRZET

8 komoly hiba, ami zavarja a nyugodt alvást - Ha elkerülöd, megszűnik az alvászavar!

Biztosan számodra is ismerős az érzés, hogy korán lefekszel, alszol 8 órát, és mégsem érzed magad kipihentnek. Fáradt vagy és legszívesebben aludnál még. Gyakran a mindennapi stresszt és a folyamatosan rohanó életmódod tartod bűnösnek, de sok más is okozhat alvászavart. Most megtudhatod, hogyan lehet részed pihentető éjszakai alvásban.

6. Keményítőt tartalmazó ételek és édesség fogyasztása lefekvés előtt

A lefekvés előtt történő étkezés nem csupán káros a testedre, de az alvásra sincs jó hatással. Különösen igaz ez a magas glikémiás indexű élelmiszerekre, amelyek növelik a szervezet kortizol szintjét. Ez a hatás 5 órán át tart, így érdemes lefekvés előtt már 5 órával kerülni a pizzák, sütemények, burgonyák fogyasztását, helyettük pedig könnyű ételeket bevinni a szervezetbe, például joghurtot vagy alacsony zsírtartalmú húsokat.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL