KÖZÉRZET

8 mindennapi szokás, melyek akadályozzák a pihentető alvást

Ha a lefekvéstől számított 30 perc alatt sem tudsz elaludni, vagy felébredsz az éjszaka közepén és képtelen vagy visszaaludni, akkor valami gond van az alvási szokásaiddal. Érdemes megbizonyosodni róla, a napi rutinod nem zavarja-e túlságosan a pihenésedet.

Ez a 8 mindennapi szokás megakadályozzák a pihentető alvást:

Szundi

Nagyon sok álhír van azzal kapcsolatban, hogy a reggeli szundi, vagyis a visszaalvás nem káros az egészségre. Szakértők szerint a szundi nem feltétlenül egészségtelen, de egy 10 perces visszaalvás még nem képes csodákra. Valójában a szundi növeli a kortizolszintet, melyet stresszhormonnak is. Ehelyett gondolj inkább az ébredésre úgy, mint egyfajta reggeli rituáléra. Szükséged van arra, hogy nyugodtan, kényelmesen felébredj, és alacsony stressz szinttel kezd meg a napodat. Számold ki az alvási ciklusodat, és ennek megfelelően állítsd be az ébresztőt. 
 

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL