KÖZÉRZET

8 mindennapi szokás, melyek akadályozzák a pihentető alvást

Ha a lefekvéstől számított 30 perc alatt sem tudsz elaludni, vagy felébredsz az éjszaka közepén és képtelen vagy visszaaludni, akkor valami gond van az alvási szokásaiddal. Érdemes megbizonyosodni róla, a napi rutinod nem zavarja-e túlságosan a pihenésedet.

Ez a 8 mindennapi szokás megakadályozzák a pihentető alvást:

Helytelen étkezési szokások

Egyes tanulmányok szerint az alacsony B1-, D-vitamin, kalcium, cink és magnézium fogyasztás okozhat rossz alvást. Egy másik tanulmány azonban arra mutat rá, hogy egy magas kalória tartalmú étrend is rossz hatással van az alvásra, míg a rostfogyasztás fokozása hosszú távon elősegítheti a jobb alvást. Fogyassz tehát sok gyümölcsöt és zöldséget, válassz teljes kiőrlésű gabonát, rizst és kerüld a magas cukortartalmú, feldolgozott élelmiszereket.
  

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL