KÖZÉRZET

Alvási nehézségekkel küzdesz? 6 jele annak, hogy a nem megfelelő alvás kihat az egészségedre

Mindannyian voltunk már így – minimális alvás után reggel kikászálódunk az ágyból, hogy felkészüljünk a következő napra, és úgy érezzük, mintha le sem hunytuk volna a szemünket. Az alábbi listában 6 dolgot sorolunk fel, ami miatt nem kifizetődő megvonni magunktól az alvást.

A folytonos ásítozás, a koncentrációs képesség hiánya és a bambulás soha nem jó előjelei egy munkanapnak. Az alvás nem olyan dolog, amit csak úgy kihúzhatsz a tennivalók listájáról – nélkülözhetetlen szerepe van a fizikai, érzelmi és mentális egészség fenntartásában. Megfelelő mennyiségű alvás nélkül megnő a stroke és a magas vérnyomás kialakulásának kockázata. Mindkettő veszélyes az életre. 

5. Depresszió

Egy tanulmány kimutatta, hogy a depresszióval diagnosztizált emberek nagy része alvászavarokkal is küzdött. Legtöbb esetben a két betegség egymást táplálja, így eleget aludni a mentális egészséged szempontjából is fontos. Egy pihentető alvás után fizikailag és mentálisan is jól érezzük magunkat, és nem csak produktívabbak leszünk, de kedvesebbek is tudunk lenni azokkal az emberekkel, akik sokat jelentenek nekünk.
 

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL