Meg fogsz lepődni ennek a 10 híres logónak a jelentésén:
Max Keith, a Coca-Cola németországi fiókjának vezetője a második világháború alatt, úgy döntött, hogy új terméket készít. Az új ital neve Keith és alkalmazottai közötti együttműködés eredménye. Keith arra kérte az alkalmazottakat, hogy használják képzeletüket (németül „fantasie”). Joe Knipp, aki ott volt, azt mondta: "Fanta!"
OLVASS TOVÁBB!
A véletlen megszelídítése - Szabályok a biztonságosabb, bölcsebb digitális döntésekhez
Az online világban a variancia nem hiba, hanem alaptulajdonság: algoritmusok, dinamikus szabályok és promók együtt csavarják a kimenetelek...
SZÓRAKOZÁSCampona Varázslóiskola - Ahol a tanév varázslattal kezdődik
Szeptemberben nemcsak az iskolák nyitják meg kapuikat, hanem a Campona is egy különleges tanévet indít, a Varázslóiskolát....
SZÓRAKOZÁSEgy éve Londonban volt az első World Unseen fotókiállítás - most a BEM Centerben látható!
2025. szeptember 11. és október 5. között a BEM Center egy különleges fotókiállításnak ad otthont, amely korábban, több helyszínen i...
Karrier és láthatóság - IT fejvadászat női szemmel
A digitális világban a szakmai érvényesülés nem csupán a tudáson múlik, a láthatóság legalább olyan fontos. Az IT fejvadászat és a...
SZÓRAKOZÁSEzeket vidd magaddal, ha nyári szabadtéri színházba mész!
Jól esne egy kis kulturális program még a nyáron? A szabadtéri színház remek kikapcsolódás lehet. Akár Budapesten, akár vidéken kész...
SZÓRAKOZÁSErről a furcsa hobbiról még bizonyára nem hallottál: kik és miért szeretnek "larpolni"?
A larp, vagyis élőszereplős szerepjáték nem a közönség szórakoztatásáról szól, hanem arról, hogy magadnak teremts élményt....
Adja meg születési időpontját!
VAGY
EZT EL KELL OLVASNOD
ÁLLATI CUKISÁGOK