Meg fogsz lepődni ennek a 10 híres logónak a jelentésén:
Max Keith, a Coca-Cola németországi fiókjának vezetője a második világháború alatt, úgy döntött, hogy új terméket készít. Az új ital neve Keith és alkalmazottai közötti együttműködés eredménye. Keith arra kérte az alkalmazottakat, hogy használják képzeletüket (németül „fantasie”). Joe Knipp, aki ott volt, azt mondta: "Fanta!"
OLVASS TOVÁBB!
Miért vonzó a kockázatvállalás a játékban a férfiak számára
Egy nagy futballtorna idején a budapesti bárok megtelnek. A férfiak összegyűlnek és lankadatlan érdeklődéssel nézik a meccseket....
SZÓRAKOZÁSLélekemelő élmények: koncertek, amik valóban feltöltenek
Mindannyiunk életében vannak olyan pillanatok, amikor úgy érezzük, hogy nem bírjuk tovább....
SZÓRAKOZÁSHogyan befolyásolja a lead generálás a webáruházak sikerét?
Gondolkodtál már azon, mi lehet a titka a sikeres webáruházaknak? Bizonyára találkoztál már olyan hirdetésekkel, amelyek hangsúlyozzák...
Fibonacci-stratégia, Martingale-módszer, D’Alembert-rendszer - Hallottál már róluk?
És a James Bond-stratégiáról?...
SZÓRAKOZÁSÉrkezik a Temu konkurens Amerikában, itt az Amazon Haul
Minden 20 dollár alatt lesz....
SZÓRAKOZÁSNilu27: Az új csillag a hiperautók világában
Egy új játékos lépett a hiperautók exkluzív piacára, és lenyűgöző debütálásával minden szem rá szegeződik. A Nilu27 nem csupán ...
Adja meg születési időpontját!
VAGY
ÁLLATI CUKISÁGOK